Тел.: 098 883 2468

НАБЕРИ И ЗАТВОРИ. НИЕ ЩЕ ВЪРНЕМ ОБАЖДАНЕТО!

"Визио Уъркс" ЕООД (c) 2012-2016 | Изработка на Уеб сайт от "Зизу Визу" ООД

ТЕМИТЕ В БЛОГА:

Как да използваме правилно климатика/климатроника?

БЛОГ АВТОКЛИМАТИЦИ

След като вече обяснихме каква е разликата между климатик и климатроник нека се съсредоточим сега върху правилното им използване.

Оставяйки колата на слънце за няколко часа температурата в купето се покачва повече, отколко е околната темпаратура навън. Това е така, защото купето е затворено, няма вентилация и въздухът вътре се застоява и загравя.

Първото нещо, което трябва да направим, преди да потеглим, е да отворим вратите

на автомобила. Така нагорещеният въздух ще излезе от купето.

 

След това можем да запалим колата и да включим автоклиматика / климатроника. Препоръчително е да отворим до долу всички прозорци и шибедах ( ако автомобилът ни е обурудван с такъв ). Това ще ускори охлаждането на нагрялото се табло, волан и седалки. В движение въздухът в купето ще успее да се смени по-бързо.

 

Нагласяма градусите на възможно най-студено, и също така включваме бутона за вътрешна циркулация на въздуха. Така охлаждането до желаната температура ще се случи по-бързо, защото не вкарваме постоянно горещ въздух отвън, а циркулира един същ въздух, който понижава температурата си.

 

Важно е да запомните, че независимо от зададените градуси на таблото, автоклиматикът "духа" с постоянна температура от около 2-12 градуса ( в зависимост от много и различни фактори ). Градусите, които виждате на купето са температурата, която желаете да бъде достигната. Едва след като това се случи автоматиката регулира топлия и студения поток като ги смесва, за да поддържа зададената температура.

 

След като се поохлади купето, може да вдигнете температурата. Научно доказано е, че човешкото тяло се чувства най-комфортно при разлика от около 8 градуса - тоест ако навън е 34 градуса по Целзии, задайте на таблото не по-ниска температура от 26 градуса. Това ще предотврати неприятни случки и инциденти като припадък например, предизвикан от рязката температурна разлика при излизане от автомобила.