Тел.: 098 883 2468

НАБЕРИ И ЗАТВОРИ. НИЕ ЩЕ ВЪРНЕМ ОБАЖДАНЕТО!

БЛОГ ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОНИ

ТЕМИТЕ В БЛОГА:

Защо поддръжката е изключително важна.

Защо поддръжката е изключително важна.

Наскоро чухме по новините, че 43% от бензиностанциите в България дори не се водят на отчет в НАП, камо ли да бъдат проверявани. Представяте ли си - 43%...?! Това означава не само, че контролът е слаб, а че при тях дори няма такъв. Знаем, че в нашата мила родина има две валути - лева и услуга. След като някои търговци имат връзки с властта, "оправят" нещата с услуга. Затова остава на Вас, нашите клиенти (а и ние също сме потребители в крайна сметка), да пазим и да се грижим сами за собственото си иму- 

 

щество, и да не разчитаме това да правят търговците вместо нас. В крайна сметка едва ли ще излекуваме лакомията им с протести, затова да се съсредоточим към необходимата поддръжка за газовия инжекцион.

 

Така както сменяме на всеки 10 000 км. маслото и филтрите на автомобила, така и газовата уредба има нужда от обслужване на същия пробег километри. Най-главно се изразява в смяна на филтрите, които са за  течна и за парна фаза. Но да не забравяме също така, че газовият и метановият инжекциони са системи под налягане. Горивото се придвижва в газопроводи, които също имат нужда от проверка за здравина и херметичност. Проверяват се и топлещите маркучи на антифриза за евентуални течове. 

 

Дотук добре с проверките. Какво правим, когато забележим нередност? Дори след смяна на филтрите забелязваме неравномерна работа на газ на мотора. Колкото и скъпи и качествени филтри да сложим те имат някаква пропускливост все пак. И колкото и да е малка тя твърди частици достигат до инжекторите на газовия инжекцион. Там се натрупват в отлагания, които пречат на нормалната работа на газовото бутало, а от там и на прецизното дозиране на горивото. Затова профилактичното почистване на рейката не само ще ви върне удоволствието от шофирането, но и ще предотврати евентуални проблеми по двигателя. 

 

В крайна сметка автомобилът е машина, която притежаваме, за да ни служи. Но така както ние се храним и пием вода, за да ни служи тялото, така и колата има нужда от известна поддръжка, както и прилежащите към нея горивни системи. Никой все още не е подкарал просто туба бензин, нали? Така че нещата не опират само до "сипвай и карай". Трябва да дадеш, за да получиш, нали така казваха старите хора?!

Наскоро чухме по новините, че 43% от бензиностанциите в България дори не се водят на отчет в НАП, камо ли да бъдат проверявани. Представяте ли си - 43%...?! Това означава не само, че контролът е слаб, а че при тях дори няма такъв. Знаем, че в нашата мила родина има две валути - лева и услуга. След като някои търговци имат връзки с властта, "оправят" нещата с услуга. Затова остава на Вас, нашите клиенти (а и ние също сме потребители в крайна сметка), да пазим и да се грижим сами за собственото си иму-

щество, и да не разчитаме това да правят търговците вместо нас. В крайна сметка едва ли ще излекуваме лакомията им с протести, затова да се съсредоточим към необходимата поддръжка за газовия инжекцион.

 

Така както сменяме на всеки 10 000 км. маслото и филтрите на автомобила, така и газовата уредба има нужда от обслужване на същия пробег километри. Най-главно се изразява в смяна на филтрите, които са за  течна и за парна фаза. Но да не забравяме също така, че газовият и метановият инжекциони са системи под налягане. Горивото се придвижва в газопроводи, които също имат нужда от проверка за здравина и херметичност. Проверяват се и топлещите маркучи на антифриза за евентуални течове.

 

Дотук добре с проверките. Какво правим, когато забележим нередност? Дори след смяна на филтрите забелязваме неравномерна работа на газ на мотора. Колкото и скъпи и качествени филтри да сложим те имат някаква пропускливост все пак. И колкото и да е малка тя твърди частици достигат до инжекторите на газовия инжекцион. Там се натрупват в отлагания, които пречат на нормалната работа на газовото бутало, а от там и на прецизното дозиране на горивото. Затова профилактичното почистване на рейката не само ще ви върне удоволствието от шофирането, но и ще предотврати евентуални проблеми по двигателя.

 

В крайна сметка автомобилът е машина, която притежаваме, за да ни служи. Но така както ние се храним и пием вода, за да ни служи тялото, така и колата има нужда от известна поддръжка, както и прилежащите й към нея горивни системи. Никой все още не е подкарал просто туба бензин, нали? Така че нещата не опират само до "сипвай и карай". Трябва да дадеш, за да получиш, нали така казваха старите хора?!